Versione accessibileRicercaVai al menùVai ai contenuti

Iscriri in sardu - Cursu de limba e cultura sarda

A is Tzitadinas/us de
Biddanoa ‘e Tulu – Geroni – Ìsili – Nuradda - Nuragus – Sàdili – Scalepranu – Serri – Seulu – Stersili.

Cuntzitadinas/us Garbosas/us,

regordendisì ca in is Comunus nostus funt abertus is Ufìtzius de sa limba sarda (s’operadora de isportellu est a disponimentu de tzitadinus, istudiantis, maistus de iscola, assòtzius culturalis, etc., po cali si siat informatzioni, aprofundimentu, duda, curiosidadi chi pertocat sa limba sarda e s’impreu suu in is raportus cun s’Amministratzioni Pùblica, po consulèntzias bibliogràficas, sitogràficas e ortogràficas in contu de su sardu, po consulèntzias in su percursu didàticu e in cussu giurìdicu-normativu), teneus su prexeri de si fàiri isciri ca su Servìtziu linguìsticu est cuncordendi unu

CURSU DE LIMBA E CULTURA SARDA

A su cursu, chi s’at a fàiri in 30 oras e chi est gratis, ddoi podint pigari parti is tzitadinas/us de is Comunus in indiritzu. Totu is interessadas/us podint compilari e torrari a su Comunu de residèntzia su mòdulu alliongiau a custu avisu (si podit pediri in is ufìtzius comunalis o si podit iscarrigari fintzas dae is situs istitutzionalis de is Comunus) a intru de sàbudu 16 de onniasantu de su 2013. At a èssiri su Servìtziu linguìsticu a comunicari sa sedi e su calendàriu de is letzionis, chi s’ant a fàiri in is mesis de onniasantu e mesi de idas/nadali de su 2013.

Segurus chi su cursu at a resurtari profetosu po is fueddadoris chi bolint impreari fintzas in s’iscritu sa limba istòricu-identitària nosta e cun s’ispera chi siais in medas a nd’aprofitari de custa oportunidadi, si mandaus is saludus prus bellus.

Is Sìndigus de
Biddanoa ‘e Tulu, Geroni, Ìsili, Nuradda, Nuragus, Sàdili, Scalepranu, Serri, Seulu, Stersili


Alle/Ai Cittadine/i di
Escalaplano – Esterzili – Genoni – Isili – Nuragus – Nurallao – Sadali – Serri – Seulo – Villanova Tulo.

Gent.me/i Concittadine/i,

nel ricordarVi che presso i nostri Comuni sono aperti gli Uffici della lingua sarda (l’operatrice di sportello è a disposizione di cittadini, studenti, insegnanti, associazioni culturali, etc., per qualsivoglia informazione, approfondimento, dubbio, curiosità che riguarda la lingua sarda e il suo uso nei rapporti con la Pubblica Amministrazione, per consulenze bibliografiche, sitografiche e ortografiche sul sardo, per consulenze sul versante didattico e su quello giuridico-normativo), abbiamo il piacere di informarVi che il Servizio linguistico sta organizzando un

CURSU DE LIMBA E CULTURA SARDA

Al corso, che si svilupperà per 30 ore e che è gratuito, possono partecipare le/i cittadine/i dei Comuni in indirizzo. Coloro che sono interessati possono compilare e restituire al Comune di residenza il modulo allegato a questo avviso (si può chiedere presso gli uffici comunali o si può scaricare anche dai siti istituzionali dei Comuni) entro sabato 16 novembre 2013. Il Servizio linguistico avrà cura di comunicare la sede e il calendario delle lezioni, che si terranno nei mesi di novembre e dicembre 2013.

Certi che il corso risulterà utile per i parlanti che vogliano usare anche nello scritto la nostra lingua storico-identitaria e fiduciosi che sarete in tanti a voler approfittare di questa opportunità, Vi porgiamo i più cordiali saluti.

I Sindaci di
Escalaplano, Esterzili, Genoni, Isili, Nuragus, Nurallao, Sadali, Serri, Seulo, Villanova Tulo